Første levering med en rabatkode
Første levering på Familiekassen tilbydes i perioder med rabat. Tilbuddet kan dog kun benyttes 1 gang pr. husstand og er forbeholdt nye kunder.
Abonnement
Vi trækker automatisk beløbet hver uge på alle vores måltidskasser, da de er abonnementsordninger.
Betaling
Du kan betale på to forskellige måder:
Kortbetaling. Vi modtager følgende kort: Dankort, Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro, JCB
eller Mobilepay.
Bemærk: vi har forudbetaling på alle vores måltidskasser.
Når du har betalt, får du en bekræftelse pr. email på, at din betaling er modtaget.
BEMÆRK: På Familiekassen bliver pengene trukket 12 dage før levering.
Abonnementsbetaling
Aftalen
Når du bestiller en måltidskasse, får du automatisk en ny måltidskasse på de valgte dage, og det vil du forsætte med, medmindre du vælger at opsige dit abonnement.
Ved køb giver du BetterFeast.dk lov til løbende at trække betaling for dit medlemskab/abonnement, indtil du opsiger din/dit abonnementsaftale/medlemskab.
Vi forbeholder os retten til at foretage prisreguleringer på vores produkter, der kan forekomme som følge af ændringer i markedet eller vores omkostninger.
Vi vil gøre vores bedste for at informere alle kunder om eventuelle prisstigninger så godt som muligt.
Opsigelse og binding
Hos BetterFeast.dk kan man opsige abonnementet, når man ønsker det, medmindre abonnementet er låst af en binding.
Ved familiekassen binder man sig til yderligere 1 måltidskasse af samme størrelse til fuld pris, hvis man benytter en rabatkode. Rabatten kan til enhver tid fravælges i kassen. Herefter kan abonnementet opsiges, når det ønskes. Ved de andre kasser vi har, kan man vælge 1 eller 4 uger. Vælger man 4 uger, kan abonnementet ikke opsiges før efter den 4. betaling.
Ønsker du at opsige dit abonnement, skal dette gøres senest 13 dage før din næste levering på vores Familiekasse. På de øvrige kasser er opsigelsesfristen 9 dage før levering.
Ønsker du at opsige dit abonnement hos BetterFeast.dk, skal du logge ind på din konto og trykke på “stop abonnement” på det abonnement, du ønsker opsagt. Når du har trykket “stop abonnement”, kommer der en bekræftelse på skærmen, der fortæller, at du nu har opsagt dit abonnement. Du kan også sende din opsigelse i en e-mail til info@BetterFeast.dk
I mailen skal du skrive, at du ønsker at opsige dit medlemsskab og informere os om nedenstående oplysninger:
Dit medlemsnummer
Den email, du har tilmeldt dig med
Dit fulde navn
Herefter stopper abonnementet, og der vil ikke blive trukket flere penge, dog vil den levering, som du har betalt forud for, altid komme.
BEMÆRK at det ikke er en gyldig opsigelsesmetode at returnere din Måltidskasse eller at lade undlade betaling. Du vil derfor hæfte for Måltidskasserne, returfragten og ny forsendelsesfragt.
Pris og betalingsbetingelser
Alle priserne er angivet i danske kroner og er inkl. moms. Det er dit ansvar, at der i hver uge er penge på den konto, som er tilknyttet det betalingskort, som du har benyttet ved tilmelding, således at vi kan trække betalingen.
Manglende betaling
Ved manglende betaling modtager du ikke noget mad. Derfor er det vigtigt, at du husker at betale til tiden.
*Hvis din betaling overgår til vores inkasso partner, frafalder eventuelle tilbud og du vil blive opkrævet det fulde beløb for disse.
Rabatkode & tilbud
Rabatter/rabatkoder kan ikke bruges på i forvejen nedsatte varer eller tilbud. Du kan ved bestilling af vores Familiekasse vælge, om du vil have rabat på første kasse. Vælger du rabat, er du bundet til yderligere en levering til fuld pris og kan først opsige efter 2. betaling. Rabatten kan fravælges ved kassen.
Erstatningsvarer
Det kan ind imellem være nødvendigt for os at anvende en anden råvarer i din mad end den, vi havde planlagt, og den der står foreskrevet på menuplanen. Det kan være af kvalitets- og sæsonmæssige årsager, eller at vi ikke har fået det rigtige antal hjem.
Levering
Vi leverer pakkerne i hele Danmark – inkl. Bornholm (om tirsdagen) og Fur (undtagen andre ikke brofaste øer). Levering af pakkerne sker i tidsrummet søndag kl. 08.00 – søndag kl. 22.00.
Kontakt os pr. mail, hvis du er i tvivl om levering.
Etageejendom
Bor du i etageejendom, gælder andre regler, da Gordon Delivery ikke stiller kassen udenfor opgangsdøren. Derfor skal du være hjemme på leveringstidspunktet, for at være sikker på at få din kasse. Det er altid dit ansvar at chaufføren har adgang til din opgang.
Dørkode
Er der en kode for at komme ind i opgangen, skal du selv skrive den ind via linket i den SMS du modtager fra Gordon, torsdagen inden din levering. Chaufføren kan derved selv lukke sig ind og stille din måltidskasse foran din hoveddør.
Placering af kassen
Ønsker du at modtage dine varer et andet sted end foran din hoveddør, skal du skrive det ind via linket i den SMS du modtager fra Gordon, torsdagen inden din levering.
Holdbarhed
Vores koncept leveres søndag med mad til den følgende uge. Med Familiekassen skal man sørge for at spise de retter med kortest angivet holdbarhed først. Holdbarhedsdatoen vil være angivet på etiketten
– Obs: Retter med fisk og salat vil altid have kortere holdbarhed end andre retter.
– Det er kundens ansvar at spise maden før holdbarhedsdatoen.
Maden bliver naturligvis pakket ved korrekt temperatur, og den leveres i en kasse vedlagt is, Det sikrer, at maden holder sig frisk efter leveringen. Vi gør brug af Gordon Delivery. Deres leveringsbiler kører med køl, så vi sikrer, at din mad altid kommer frem helt afkølet. Vi anbefaler altid, at man får maden på køl så hurtigt som muligt efter leveringen. I de varme måneder skal maden sættes på køl umiddelbart direkte efter leveringen.
Papkassen er alternativ til flamingokassen – en del af vores grønne omstilling.
*I højsommeren kan man opleve, at der i nogle områder benyttes flamingo.
Fortrydelsesret
Der er ikke fortrydelsesret på madvarer leveret ved BetterFeast.
Reklamation
Du har lov til at klage over fejl og mangler på en vare. Det gælder selvfølgelig kun, hvis det ikke er dig, der har behandlet varen forkert. For fødevarer begrænses reklamationsretten til varens naturlige holdbarhedsperiode. Vi erstatter fejl og mangler 1:1, det vil sige, at hvis en del af en ret mangler eller fejler noget, er det kun denne del, vi kompenserer for – ikke hele retten. Hvis du har en reklamation på din vare, så skal du sende en mail til reklamation@BetterFeast.dk. Du skal skrive dit kundenummer eller telefonnummer, og hvad du mener, der er galt med varen.
Der tages forbehold for trykfejl.
Reklamation skal ske inden for rimelig tid.
PERSONDATAPOLITIK
Bruger BetterFeast cookies, og bliver jeg overvåget af logstatistiksoftware? Ja, vi bruger cookies, for at vi kan genkende dig og lade dig klikke rundt og se dine varer til levering uden, at du skal logge på.
Ja, vi bruger logstatistiksoftware, men vi kan ikke følge din specifikke færden rundt. Vi bruger det for at kunne se tendenser i, hvordan vores hjemmeside bruges, så vi hele tiden kan gøre den bedre.
Hvad er en cookie?
Det er en lille tekstfil, som lagres på din computer. Når du kommer tilbage til www.BetterFeast.dk, kigger systemet efter denne fil, og hvis den er der, ved systemet, at du har besøgt os før. Der står ikke personlige oplysninger om dig i denne cookie, og vi kan ikke specifikt spore dig rundt på hjemmesiden.
Hvilke oplysninger gemmer BetterFeast om mig?
For at vi kan levere varer til dig, skal vi vide disse ting om dig: navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse.
Derudover registrerer vi, når du får ændret abonnement. Alt sammen for at kunne give dig en bedre service.
Mens vi har dem liggende, har de fleste ansatte hos BetterFeast adgang til dine oplysninger, og de ligger ikke krypteret.
Vi gemmer IKKE oplysninger om dine kreditkortnumre.
Vi registrerer IKKE personfølsomme oplysninger om dig.
Vi giver IKKE dine oplysninger videre til tredjemand, medmindre dette sker som følge af en omstrukturering af BetterFeast eller en hel eller delvis overdragelse af virksomheden.
NÅR DU AFGIVER OPLYSNINGER TIL BetterFeast VIA WEBSITET
Når du sender oplysninger til os via websitet, sker dette via ukrypterede forbindelser. Kun når du betaler online med betalingskort, sker dette via en krypteret forbindelse.
Persondataloven indeholder regler om ret til indsigt, ret til at gøre indsigelse mod en behandling af personoplysninger og ret til i særlige tilfælde at få berigtiget oplysninger. Retten til indsigt indebærer bl.a. en ret for den registrerede til at få oplyst, om der behandles oplysninger om vedkommende, hvilke oplysninger der behandles, formålet med behandlingen mv. Såfremt man ønsker at gøre brug af disse rettigheder, skal man rette telefonisk eller skriftlig henvendelse til BetterFeast.
E-mail markedsføring
Ønsker du ikke længere at modtage vores nyhedsbrev og reminder på tilmelding skal du skrive en e-mail til BetterFeast.
Vi opfordrer vi vores kunder, der har fravalgt kommunikation fra os, til regelmæssigt at tjekke vores hjemmeside eller kontakte os direkte for opdateringer. Dette sikrer, at alle kunder har mulighed for at modtage vigtig information såsom prisreguleringer, selvom de har valgt ikke at modtage direkte beskeder fra os.