Ofte stillede spørgsmål

Quick-guide til ændring af dit abonnement

Du ændrer leveringsadresse via “Mit Abonnement” med knappen “Ændre levering” i sektionen “Dit abonnement”

Ændringer skal senest ske (inden betaling) 12 dage før levering

Gå til Mit Abonnement

Ønsker du at vælge retter*, kan dette gøres via “Mit Abonnement” med knappen “Vælg retter” i sektionen “Oplysninger”.
Se vores video om hvordan du vælger retter. (Video kommer snart)

OBS: Valg af retter skal ske senest til midnat på betalingsdatoen.

*Valg af retter er udelukkende til Familiekassen.

Gå til Mit Abonnement

Ønsker du at ændre i antal dage eller personer, kan dette gøres fra “Mit Abonnement” med knappen “Ændre Måltidsboks” i sektionen “Dit Abonnement”.

Efter valg, skal du gennemfører betalings processen og bekræfte dine leverings oplysninger.

Gå til Mit Abonnement

Ønsker du at ændre i dine fravalg, kan dette gøres fra “Mit Abonnement” med knappen “Ændre Måltidsboks” i sektionen “Dit Abonnement”.

Efter valg, skal du gennemfører betalings processen og bekræfte dine leverings oplysninger.

Gå til Mit Abonnement

Skal du i sommerhus, eller har du brug for at springe leveringer over inden for de næste 13 uger, så kan du bruge vores “Feriekalender” til at vælge de leveringsuger, du ønsker at springe over.

Hvis du har brug for hjælp, har vi lavet en video, som viser hvordan du bruger feriekalderen. (Video kommer snart)

Du finder feriekalenderen på “Mit abonnement” i sektionen “Feriekalender”.

Gå til Mit Abonnement

Du ændrer dørkode via “Mit Abonnement” med knappen “Ændre levering” i sektionen “Dit abonnement”.

Gå til Mit Abonnement

Tryk på “skift betalingskort” – “anvend ny betalingsmetode” og tryk “skift” så kommer der et nyt billede op, hvor du kan indtaste det nye kort.
Hvis du vil betale med mobilepay, trykker du ud for hvor der står “mobilepay”.

Gå til Mit Abonnement

Hvis din automatiske betaling fejler, og du betaler manuelt for sent, risikere du desværre at den ikke bliver leveret på den næstkommende levering. Oplever du problemer med betalingen, skal du kontakte kundeservice via kontaktformularen nederst på denne side.

Ønsker du at stoppe dit abonnement, kan dette gøres fra “Mit Abonnement” med knappen “Stop abonnement” i sektionen “Handlinger”.

Stopper du dit abonnement kan vi ikke garantere samme pris som nuværende.

Gå til Mit Abonnement

Andre ofte stillede spørgsmål

Hvis du oplever, at der mangler noget i din måltidskasse, skal du kontakte kundeservice via kontaktformularen nederst på denne side.

Din/jeres måltidskasse leveres fra søndag kl. 08.00 til kl. 16.00 søndag i hele landet(brofaste øer).

Du kan altid se din næste levering på “Mit Abonnement”

Gå til Mit Abonnement

Oplever du at din måltidskasse ikke er blevet leveret, skal du kontakte kundeservice via kontaktformularen nederst på denne side.

Hvis du har brug for hjælpe til at bestille vores familiekasse, har vi lavet en video, som viser, hvordan du laver en bestilling på vores hjemmeside.

Hvis opgangen er aflåst, der hvor du bor, vil fragtmanden som det første ringe på. Hvis ikke du er hjemme, vil han ringe til nummeret tilknyttet ordren. Men ellers har du mulighed for at svare på et link i den sms, du får tilsendt et par dage før – her kan du aftale nærmere med fragtmanden.

Du modtager en sms, hvor du kan følge med i leveringen af din måltidskasse

Priserne varierer alt efter hvilken måltidkasse du ønsker.

Alle vores måltidskasser er abonnementsløsninger. På familiekassen har vi en deadline, der hedder 12 dage fra betaling til levering, og der trækkes pengene automatisk hver onsdag.

De andre måltidskasser har en deadline på 8 dage, og der trækkes automatisk hver søndag.

Kontakt v2
Du kan også vælge at ringe til kundeservice mandag-torsdag fra kl. 09-16 samt fredag kl. 09-15 på tlf. 88 63 80 03 (Lukket alle helligdage)
Du har valgt "Jeg henvender mig som: Nuværende kunde" men er ikke logget ind på din konto. Log ind på din konto her og forsæt herefter med din henvendelse.
Valg af retter samt ændringer af dit abonnement skal foretages direkte på "Mit Abonnement" hvor du har mulighed for bla. at tilgå din feriekalender, ændre din adresse, skifte betalingsmetode, vælge antal personer, lave fravalg mm.
Vi arbejder selvfølgelig hele tiden på at optimere og udvide vores måltidskasser, så en vegansk kasse er selvfølgelig med i overvejelserne, men desværre ikke noget som kommer i den nærmeste fremtid, beklager.
Vi bruger økologiske råvarer i vores mad, men det varierer fra årstid til årstid, hvilket mad det er, ift. hvilke råvarer der er økologiske. Det kan derfor ikke siges entydigt, hvilken retter der er økologiske råvarer i og hvilken retter der ikke er, men der forekommer økologiske råvarer i vores mad.

Maximum file size: 64MB

Maximum file size: 64MB